فروش ایزوگام دلیجان ~ 09120660185

ایزوگام شرق دلیجان, خرید ایزوگام, سایت فروش ایزوگام, سایت فروش ایزوگام دلیجان, صادرات ایزوگام, فروش ایزوگام دلیجان, قیمت ایزوگام, قیمت خرید ایزوگام

فروش ایزوگام دلیجان ~ 09120660185

ایزوگام شرق دلیجان, خرید ایزوگام, سایت فروش ایزوگام, سایت فروش ایزوگام دلیجان, صادرات ایزوگام, فروش ایزوگام دلیجان, قیمت ایزوگام, قیمت خرید ایزوگام

فروش ایزوگام دلیجان ~ 09120660185

فروش ایزوگام و عایق رطوبتی دلیجان

دارای نشان استاندارد ملی ایران

با ضمانت ده ساله شرکت و بیمه نامه پنج ساله

شماره های تماس :

همراه ۱ : ۰۹۱۸۳۶۵۵۵۷۹

همراه ۲ : ۰۹۱۲۰۶۶۰۱۸۵

فکس : ۰۲۱۸۹۷۷۲۲۶۲

تلفن : ۰۸۶۴۴۲۲۲۳۸۰

مدیر فروش : عرفانی

آدرس :‌ استان مرکزی – دلیجان – شهرک صنعتی

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

۰

از اوایل شهریورماه تا پایان پاییز کمتر روزی است که برگه‌های تبلیغات ایزوگام را لای در خانه‌ها، زیر برف پاک کن خودروها و در معابر و خیابان‌ها مشاهده نکنیم که همگی مدعی تولید و نصب بهترین ایزوگام کشور هستند. ترجیع‌بند همه این تبلیغات نام شهری در استان مرکزی است که به عنوان برند ایزوگام شناخته می‌شود؛ دلیجان.

ابوالفضل حیدری رئیس انجمن عایق‌های رطوبتی شهرستان دلیجان با انتقاد از آشفتگی بازار ایزوگام به «کسب و کار» می‌گوید: به دلیل استقرار بیشترین واحدهای تولیدی ایزوگام در شهرستان دلیجان وزارت صنعت، دلیجان را به عنوان نخستین و تنها خوشه صنعت عایق رطوبتی در ایران به رسمیت شناخته و انجمن عایق‌های رطوبتی شهرستان دلیجان نخستین نشان جغرافیای صنعتی را با آرم مخصوص در اداره کل مالکیت‌های صنعتی به ثبت رسانده است. بر این اساس هیچ تولید‌کننده‌ای خارج از محدوده دلیجان و خارج از انجمن حق استفاده از پسوند دلیجان را برای محصول خود ندارد.
 
فروش ایزوگام‌های بی‌کیفیت با سوءاستفاده از برند دلیجان :

این مسئول صنفی دلیل تعدد برندهای متفرقه با پسوند دلیجان را ناهماهنگی اداره کل ثبت شرکت‌ها و اداره کل مالکیت‌های صنعتی دانسته و می‌افزاید : شرکت‌های مختلف در استان‌های تهران، سمنان، خوزستان، البرز و استان‌های دیگر با پسوند دلیجان در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده‌اند و مسئولان این نهاد، حساسیتی در این مورد از خود نشان نداده‌اند. نتیجه این وضعیت این است که اغلب تولید‌کنندگان خارج از خوشه صنعتی هم از برند دلیجان استفاده می‌کنند.

متاسفانه در این آشفته بازار تولید‌کنندگانی که محصولشان کیفیت ندارد هم با سوءاستفاده از برند دلیجان محصولشان را به فروش می‌رسانند.



:: شماره تماس : 09183655579 و 09120660185 ::


:: شماره های تماس : 09183655579 و 09120660185 ::

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۲
ایزوگام عرفانی